نوشته شده توسط : حامد

سوله فوق سبک صنعتی

سوله سبک ، سازه ای فلزی میباشد  با سقف شیب دار که بر اساس محاسبات فنی خاص، طراحی و ساخته می شود. از این نوع سازه های سبک در کارخانه ها، انبارها، مرغداری ها، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، فروشگاه ها و سالن های ورزشی که به قاب هایی با دهانه بزرگ نیاز است، مورد استفاده قرار میگیرد. در ساخت سوله صنعتی بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون ها باید از تیرورق در پروفیل های سوله استفاده کرد. به علت کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی، سوله متفاوت از سایر سازه ها است، مخصوصا اینکه قاب ها در این نوع سازه ها کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب می باشند و دهانه ¬ها نیز نسبت به سایر سازه ها بزرگتر است. 

مراحل ساخت سوله فوق سبک صنعتی :

1.مرحله اول مشخص نمودن محل نصب و احداث سوله است

2.مرحله دوم تهیه جواز از واحدهای مربوطه است به جهت اخذ انشعاباتی مانند آب و گاز و .. است

3.مرحله سوم طراحی سوله و تهیه نقشه سازه است

4.مرحله ی چهارم ساخت سازه بر اساس نقشه ی موجود است

5.مرحله پنجم آماده سازی زمین محل نصب سازه است

6.این مرحله نوبت به نصب و فونداسیون بندی سازه است

7.سوله آماده ی بهره برداری است

همانطور که اشاره شد سوله فوق سبک صنعتی در موارد متعددی قابل استفاده است هزینه ساخت سوله سبک صنعتی نسبت به نوع سنگین آن ارزان تر است و به طور کلی سازنده سوله سبک سازه های خود را با وزن پایین و قیمت مناسب می سازد .

قیمت هر متر مربع سوله سبک بسیار به صرفه تر از سوله های سنگین صنعتی است که این یک قابلیت ایده آل محسوب می شود , سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی دو نوع از سوله های سبک هستند که بسیار هم مورد استقبال واقع شده اند .

 



:: برچسب‌ها: سازنده سوله های سبک در تهران , قیمت سوله های سبک قوسی , هزینه ساخت سوله خرپایی سبک , سوله ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله خرپایی

سوله، سازه ای فلزی با سقف شیب دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص، طراحی و ساخته می شود. از این نوع سازه در کارخانه ها، انبارها، مرغداری ها، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، فروشگاه ها و سالن های ورزشی که به قاب هایی با دهانه بزرگ نیاز است، استفاده می شود. بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون ها باید از تیرورق در پروفیل های سوله استفاده کرد. به دلیل کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی، سوله متفاوت از سایر سازه ها است، خصوصاً آنکه قاب ها در این نوع سازه ها کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب می باشند و دهانه ¬ها نیز نسبت به سایر سازه ها بزرگتر است. که حتی فروش سوله دست دوم را هم در بر می گیرد. 

سوله سبک خرپایی یکی از انواع سوله هاست , که فروش سوله در تهران را بالا برده است

 از ویژگی های این نوع سوله ها می توان به ارزان قیمت بودن آن ها , سرعت بالای ساختشان , وزن کمشان و .. اشاره نمود .

یکی از شهرهایی که اقدام به ساخت و فروش این نوع سوله ها می کند شیراز است فروش سوله در شیراز به منظور استفاده ی از آن ها در شهرک های صنعتی , سالن های ورزشی , پارکینگ ها , تعمیرگاه ها و .. صورت می پذیرد.

فروش سوله خرپایی به دلایل متعددی فراگیر شده یکی از این دلایل مقاومت بی نظیر این سازه هاست که با ساخت اصولی آن ها حاصل می شود به همین دلیل هم از این نوع سازه ها عمدتا در موارد صنعتی چون انبار ها و سردخانه ها و کارخانه های سنگین استفاده می شود.

هزینه ساخت سوله سبک  به عنوان مثال سوله فروشی در کرج به پارامترهایی چون : 

•مصالح مصرفی 

•میزان تخصص افراد مجموعه 

•کاربری سوله

 و سایر عوامل این چنینی بستگی دارد .

سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی جز سوله های سبک هستند که هریک قابلیت های ویژه و منحصر به فردی دارند این سازه ها به دو صورت نو و کارکرده موجود هستند برخی شرکت هایی که اقدام به فروش سوله نو , و فروش سوله اقساطی می کنند سعی در ارائه سازه هایی با مقاومت بالا و قیمت پایین دارند که این به نفع خریدار و مشتری است .

 

 



:: برچسب‌ها: سوله های ورزشی در کرج , ساخت سوله های مرغداری در شیراز , فروش سوله تعمیرگاهی در تهران , تولید سوله خرپا برای نمایشکاه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله در شهرک صنعتی

از سوله ها در سالن های کارگاهی و تولیدی ها , سالن های ورزشی , سالن های صنعتی و .. استفاده می شود که در هریک ساختار سازه با دیگری متفاوت است , در ساخت سوله های صنعتی از متریال و مصالحی استفاده می شود که مقاومت زیادی دارد چرا که استحکام و ثبات در این سازه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

مراحل ساخت سوله صنعتی شامل : طراحی سازه , ساخت سازه , نصب واحداث سازه

فروش و خرید سوله در شهرک صنعتی با استقبال زیادی همراه بوده چرا که این سازه های فلزی دارای مقاومت وانسجام بالایی هستند و می توان به راحتی از آن ها در کاربری های مختلفی استفاده نمود . سوله ساز در راستای کسب رضایت مشتریان خود از تجهیزات سوله سازی مدرن و به روز , افراد کارامد و با تجربه و متریال مرغوب استفاده می کند که این هم باعث افزایش کیفیت سوله و هم کاهش هزینه های تمام شده در آن می گردد .

قیمت سوله سازی 

قیمت سوله سازی در هر شرایطی ممکن است تغییر کند هزینه ها بر اساس نرخ روز متریال محاسبه خواهد شد هم چنین میزان سطح دانش علمی کارکنان و مهندسان مجموعه در این مورد بی تاثیر نیست هرچه سطح علمی آن ها بالاتر باشد هزینه ها نیز کاهش می یابد .

سوله مدرن

به منظور افزایش مزایای سوله و فروش سوله در شهرک صنعتی  و هم چنین کاهش نقاط ضعف، سوله های نوین و مدرن با شکل ها و گوناگونی های بسیاری معرفی شده است این نوع سوله ها دارای قیمت مناسب تری هم نسبت به سوله های قدیمی تری چون تیرورقی هستند. در میان سوله های مدرن، شرکت ما، سوله ای بر مبنای مقاطع توخالی ارائه نموده است . این سوله با کاهش کاستی های سولۀ فولادی از جمله کاهش حجم جوش توانست به عنوان گزینۀ مطلوب سوله سازی مدرن قرار گیرد . 

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت ساخت سوله , هزینه های سوله سازی در شهرک صنعتی , فروش سوله های شهرک صنعتی , ساخت سوله های صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

مرکز فروش سوله دست دوم 

خریداران سوله های دست دوم به امید کاهش هزینه های خود اقدام به خرید سازه می کنند که گاهی با انتخاب ناآگاهانه ی شرکت فروش سازه این هدف عملی نخواهد شد و خریداران صاحب سازه هایی با کیفیت نه چندان خوب می شوند که هزینه های تعمیر و نگهداری آنان به میزان قابل توجهی زیاد است , مرکز فروش سوله دست دوم در هر شهر و استان نیز سوله هایی متناسب با خواست و نیاز متقاضیان ارائه می دهد .

انواع سوله های دست دوم

سازه های فلزی ساختمانی در انواع مختلفی وجود دارند و با نام های تجاری مختلفی خرید و فروش میشوند که هریک بیانگر یک نوع خاص از سوله های فلزی هستند انتخاب مناسب ترین سازه فلزی می تواند بسته به نوع فعالیت مد نظر برای اجرا در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید سوله نو و یا خرید سوله دست دوم داشته باشید در گام اول باید این موارد را بدانید . 

•سوله دست دوم تک دهانه به صورت ۸

•سوله دست دوم دو یا چند دهنه با ستون مشترک به صورت ۸۸ یا ۸۸۸یا ۸۸۸۸

•سوله دست دوم دو دهانه به صورت ۸۸

•سوله دست دوم قوسی

•سوله دست دوم چند ضلعی

با بررسی لیست قیمت سوله دست دوم می توان دریافت که قیمت این سوله ها نسبت به سوله های نو ارزانتر است , سوله دست دوم نیاز روز بازار است که دلیل این امر کاهش هزینه ها دلیل این امر است . فروش سوله دست دو معطوف به شرکت سوله سازی خاصی است و همه ی مجموعه ها این امکان را ندارند که سوله دست دوم بفروشند .

سوله دست دوم آماده ی بهره برداری است و با صرف کمترین زمان می توان واحد تولیدی یا صنعتی خود را به وسیله این سازه ها احداث نمود که این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد .

 



:: برچسب‌ها: سوله دست دوم آماده , خرید و فروش سوله دست دوم , سوله های کارکرده و نو , سوله دست دو نیاز روز ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله سبک دست دوم

سوله سبک در اصطلاح به سازه‌های فلزی گفته می‌شود که سقف آن‌ها به صورت شیب‌دار طراحی و ساخته می‌شود.

سوله سبک ویژگی‌های زیادی دارد که توجه افراد را به خود جلب کرده است و در بسیاری از پروژه‌ها از این نوع سازه برای اسکلت استفاده می‌شود. البته سوله سبک تنها بخشی از صنعت سوله سازی محسوب می‌شود و گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد:

1.سوله فوق سبک یا همان سوله لوله‌ای

2.سازه های ورقی خود نگهدارنده

3.سازه های چادری

سازنده سوله برای ساخت سوله ها , چه سوله های سبک و چه سوله های سنگین باید از مهارت و دانش زیادی برخوردار باشند . ساخت سوله از مراحل اولیه و مهم کار است که باید به آن توجه ویژه داشت و کاملا بر اساس متد ها و نقشه هایی که از قبل تهیه شده است ساخته شود در ساخت سوله باید به ابعاد آن توجه نمود که ابعاد هم با توجه به کاربری سوله تعیین می گردد .

ارتفاع سوله

سوله ها همانطور که گفته شد با کاربری های مختلفی ساخته می شوند که ارتفاع آن ها می تواند به نوع نیاز پروژه متغیر باشد اصولا سوله هایی بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند که ارتفاع های بلندی دارند . حداقل ارتفاع سوله می تواند ۴ متر و حداکثر آن می تواند ۲۰ متر باشد . ماشین آلات نصب شده در سوله , انبار های سوله و فضای مورد نیاز در سوله نیز می توانند در تعیین ارتفاع سوله تاثیر گذار باشد . 

دو نوع از سوله های سبک , سوله سبک خرپایی و سوله سبک قوسی اند که وزن آن ها با تکنیک های به روز سبک سازی سوله تا حد زیادی کاهش یافته به همین دلیل هم جز سوله سبک و ارزان محسوب می شوند , قیمت هر متر مربع سوله سبک بسیار کمتر از سوله های سنگین است چرا که در ساخت آن ها از مصالح گران قیمتی چون فولاد کمتر استفاده شده است .

سوله سبک دست دوم هم در مواردی که واحد صنعتی یا تولیدی موقتی است و یا کیفیت سازه مهم نیست می تواند انتخاب خوبی باشد .

 



:: برچسب‌ها: کاربرد سوله ها , ساخت سوله های سبک , ارائه سوله کارکرده , سازنده انواع سوله های سبک ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله در تهران

یکی از زیباترین و جالب¬ترین سازه¬ های عمرانی سوله است , سوله معمولا جهت ساخت سالنهای صنعتی از مقاطع با مقطع متغیر استفاده می شود که ابعاد و وزن این مقاطع با توجه به کاربری هر واحد صنعتی تغییر می نماید. مهترین عوامل تعیین کننده در وزن سالنهای صنعتی عبارتند از : منطقه مورد نظر جهت ساخت سوله از جهت میزان سرعت وزش باد و همچنین میزان حداکثر بارش برف، دهانه سالن ، ارتفاع ستونها و در صورت نیاز جرثقیل سقفی .

تمامی مراحل ساخت سوله از شروع تا پایان زیرنظر سازمان های بازرسی کنترل کیفیت مجموعه صورت می پذیرد تا سازه ی ساخته شده کوچکترین عیب و ایرادی نداشته باشد از این رو لازم است از افراد آموزش دیده و متخصص در این جایگاه استفاده شود شرکت سوله سازی که حال حاضر که به ساخت این سازه های فلزی اشتغال دارند اندک نیستند اما تنها تعدادی از آن ها قادر به ساخت اصولی سازه ها هستند . شرکت های سوله سازی در تهران نیز با ساخت و فروش سوله نو و یا کارکرده دراین عرصه فعالیت می کنند , فروش سوله در تهران از سوی سازندگان و شرکت های بنام سوله سازی صورت می پذیرد که این نشان دهنده اهمیت این موضوع در صنعت است .

سوله ها عمدتا در مواردی چون ساخت مرغداری ها , گاوداری ها و دامداری ها , سالن های ورزشی , انبار مهمات و اردوگاه های نظامی , تولیدی ها و خطوط تولید , کارخانه ها , مرکز خریدها , اماکن مذهبی چون حسینیه ها و مساجد و بسیاری موارد دیگر قابل استفاده هستند .

مزایای سوله ها

از مزایای سوله ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

•مقاومت بالای این نوع سازه ها

•قیمت بسیار مناسب این سازه های فلزی 

•دهانه های بزرگ سوله ها 

•سرعت بالای ساخت و نصب این نوع سازه ها

•و ..

 



:: برچسب‌ها: سوله فروشی تهران و حومه , ساخت انواع متنوع سوله , سوله سازی های تهران , شرکت های سوله سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله نو

سوله فروشی کرج با ساخت و فروش سوله نو در این عرصه فعالیت حرفه ای و مستمر دارند . مجموعه هایی که دانش فنی بالایی در این زمینه دارند بهتر می توانند سازه هایی با استحکام تولید کنند , این نوع شرکت ها از تیم ها و گروه های متخصص و کارآزموده در ساخت سازه های خود استفاده می کنند که همین نقش مهمی را در موفقیت مجموعه ایفا می کند .

سوله سبک و ارزان را مجموعه ها با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات سوله سازی امروزی تولید می کنند در این موارد از تکنیک های سبک سازی سوله استفاده می شود و وزن سازه تا حد زیادی کاهش می یابد با پایین آمدن وزن , قیمت و هزینه ساخت سوله نیز کاهش می یابد .

سازنده سوله که اقدام به ساخت سوله می کند باید نکاتی مهم در ساخت این سازه های فلزی را رعایت کنند توجه به این نکات می تواند تا حد زیادی سازه ای منسجم و مرغوب را به مشتری تحویل بدهد که این یکی از اهداف بزرگ شرکت های سوله سازی است . فروش سوله نو در هر شهر و موقعیت مکانی بنا به نوع آب و هوا و شرایط جوی منطقه امکان پذیر است .

نکاتی مهم در رابطه با ساخت سوله

ساخت سوله یکی از دغدغه های مهم کارفرمایان و صنعتگران عزیز میباشد. با اطلاع از این نکات مهم ، میتواند جهت سرشکن کردن هزینه ها اقدام نمایید. دوستان توجه داشته باشید که از ابتدای شروع یک طرح هدف باید متمرکز به مرحله تولید باشد . زیرا هدف از ایجاد و احداث سوله مسلما راه اندازی خط تولید میباشد . وتمامی هزینه ها در مسیر راه اندازی و استارت خط تولید صرف میشود . با نگاهی منطقی میتوان از صرف هزینه های بیهوده جلوگیری کرد . با برنامه ریزی و کنترل مناسب میتوان خیلی از هزینه های ریز و درشت بیهوده را در مسیر راه اندازی طرح بصورت بهینه مصرف کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: سوله سبک نو , فروش سوله در تهران و کرج , سوله سازی در تهران , سازنده سوله , هزینه سوله نو ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله دست دوم ارزان

سوله دست دوم ارزان : خریداران با تهیه لیست قیمت سوله دست دوم می توانند تا حدودی در مورد هزینه های ساخت سوله آگاهی پیدا کنند , قیمت سوله دست دوم در شهرهای صنعتی چون تهران و اصفهان با سایر نقاط کشور متفاوت است .

سوله سازی در اصفهان عمدتا با هدف استفاده در شهرک های صنعتی صورت می گیرد و شرکت سوله سازی ما در این شهر سعی در ساخت سازه هایی قدرتمند دارد تا قابل استفاده در کارخانه های صنعتی و پروژه های عظیم باشند .

امروزه عرضه سوله دست دو در بازار اهمیت یافته چرا که با استفاده از این سازه های از پیش آماده در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود هنگامی که کیفیت سازه برای کارفرمایان اهمیت چندانی نداشته باشد می توانند از سوله دست دو استفاده کنند البته فروشنده سوله دست دو باید تضمین کیفیت نسبی سازه خود را به خریدار بدهد تا بعد از خرید سوله در صورت ایجاد مشکل خریدار گرفتار هزینه های سرسام آور تعمیر و نگهداری سوله نشود .

سوله دست دوم در حد نو هم به نوبه خود می تواند انتخاب خوبی باشد این سازه ها خیلی قدیمی نیستند و از کیفیت نسبی خوبی برخوردارند اما قیمت مناسب تری نسبت به سوله های نو دارند سوله دست دوم ارزان است و سرعت بهره برداری از آن بالاست و در زمان کوتاهی آماده استفاده می گردد .

قیمت گذاری سوله دست دوم

سوله های دست دوم برای قیمت گذاری از پارامتر های زیادی تبعیت میکنند که در این مقاله تلاش داریم با بیان عوامل موثر بر قیمت سوله دست دوم کاربران گرامی را از نظر سطح اطلاعاتی بالاتر ببریم .

توجه داشته باشید  که قیمت نهایی سوله دست دوم براساس نرخ روزانه سازه های فولادی محاسبه شده و ممکن است قیمت اعلام شده برای این سازه ها در پیش فاکتور دارای اعتبار بسیار کوتاه مدتی باشد.

سوله های دست دوم معمولا بر اساس نقشه فنی موجود و میزان کارکرد قبلی و همچنین میزان آسیب در هنگام تخریب سازه اوله مورد بازسازی قرار میگیرند تا بتوانند به استاندارد های فنی ذکر شده در نقشه فنی سازه دست یابند . 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هزینه های سوله کارکرده , شرکت سوله دست دوم , سوله های دست دو , قیمت سوله کارکرده , سوله سازی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

خرید سوله دست دوم

یکی از انواع سوله های موجود سوله های دست دوم است , این نوع سوله ها پس از بازسازی و تعمیرات جزئی به خریدار تحویل داده می شود . بیش ترین دلیلی که خریداران را ترغیب به خرید سوله های دست دو نموده است قیمت نسبتا پایین آن ها در مقابل سوله های نو است خریداران می توانند به پرداخت هزینه نه چندان بالایی سازه ای متناسب با نیازشان تهیه کنند .

یکی از پارامترهایی که در خرید سوله های کارکرده باید به آن توجه داشت وزن آن است , با افزایش وزن سازه قیمت آن هم افزایش می یابد در حالی که خریدار به دلیل ارزان تر بودن سوله دست دوم نسبت به سوله نو این نوع سوله را انتخاب نموده است .

در خرید سوله دست دوم چند مورد حائز اهمیت است که شامل : طول ، عرض و ارتفاع (جهت مکان مورد اجرای سوله) اهمیت ویژه دارد.

در مرحله دوم ، سال سوله سازی ، فرم ساخت سوله ، کیفیت ساخت سوله ، دقت سوراخ کاری فلنچ اتصالات و زاویه برش های آن نیز حائز اهمیت است.

در مرحله سوم ،هنگام خرید سوله دست دوم به وزن سوله نیز توجه ویژه ای باید نمود چراکه علت استفاده از سوله دست دوم ارزانتر بودن آن نسبت به سوله نو میباشد.

تمام این موارد درسوله فروشی حومه تهران رعایت شده است. اجاره سوله یکی دیگر از اتفاقاتی است که احتمال رخ دادن آن کم نیست به این معنا که ممکن است افرادی مایل باشند برای مدتی مثلا به جای خرید سوله در تهران و یا خرید سوله در اصفهان و ... به صورت آزمایشی سوله ای اجاره کرده و یا حتی به دنبال خرید سوله دست دوم باشند.این افراد می توانند برای خرید سوله در حومه تهران اقدام نمایند.

 



:: برچسب‌ها: خرید سوله در تهران و حومه , سوله سازی درز شهرک صنعتی , سوله دست دوم در اصفهان , سوله کارکرده در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

ساخت سوله

هر کدام از سوله ها دارای اجزای متفاوتی هستند که معمولا از روش هایی مانند جوشکاری، پیچ و مهره و دوختن برای اتصال آن ها به یکدیگر استفاده می کنند.

در رابطه با میزان قیمت ساخت سوله ها می توان گفت که عوامل مختلفی مانند وزن اسکلت و میزان فوندانسیون به کار برده شده در آن ، نوع زمین محل احداث و شیب زمین و تراکم خاک و طول و عرض و ارتفاع سوله و … در تعیین هزینه ساخت سوله دخیل هستند.

از انواع سوله ها می توان سوله تیرورقی، سوله خرپایی، سوله یو بی ام نام برد . امروزه استفاده از سوله های تیرورقی در قیاس با سوله های یو بی ام و علی الخصوص خرپایی کاهش یافته است.

سوله ها در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرند :

ساخت سوله مرغداری

می توان از این سازه ها در ساخت سوله مرغداری ها و سالن های پرورش طیور استفاده نمود چرا که علاوه بر فضای کافی این سازه ها تهویه مطبوعی هم دارند .

ساخت سوله دامداری

ساخت سوله دامداری ها نیز مانند سالن های پرورش مرغ و طیور نیاز به فضای گسترده و اسکلت بندی مقاومی دارند از همین رو از سوله ها در این سازه ها استفاده می شود .

ساخت سوله ورزشی 

در سوله های ورزشی نیاز است تا سازه با دهانه ی بزرگ و بدون نگهدارنده میانی ساخته شود , زیبایی ظاهری سازه هم در این مورد اهمیت دارد .

یکی از موارد مهم در سوله قیمت آن است , برای محاسبه هزینه ساخت سوله باید به نکاتی از این دست توجه نمود :

ابعاد سوله

اندازه به طور مستقیم بر قیمت هر متر مربع سوله سبک و یا سنگین  تاثیر می گذارد. به طور کلی هزینه صرفه جویی در هر متر مربع و افزایش در اطراف آستانه های مشابه بدون در نظر گرفتن هر عامل دیگر، رخ می دهد.

محل پروژه 

ساختمان های فلزی به طور خاص برای مکان شما طراحی می‌شوند و استانداردهای محلی و بارها باید در آن ها تامین شود .

 

 



:: برچسب‌ها: ساخت سوله مرغداری , ساخت سوله دامداری , ساخت سوله , سوله , ساخت سوله ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله سازی 

سوله ها سازه های فلزی هستند که می توان از آن ها در ساخت کارخانه ها ، سالن های ورزشی ، انبار ها و فروشگاه ها استفاده نمود . در سوله سازه هایی با سقف شیبدار و دهانه هایی بزرگ ساخته می شوند. طراحی سوله توسط متخصصان و مهندسان آن و با استفاده از محاسبات دقیق و مهندسی انجام می شود. فاکتور هایی چون ابعاد سوله ، بارگزاری ها ، جرثقیل و … در فرایند ساخت دارای اهمیت است که از سوی کارفرما با مشورت کارشناس ساخت تعیین می شود.

 

میزان مقاومت و قدرت سوله ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است از همین رو هم باید به روز ترین و جدیدترین تجهیزات سوله سازی در ساخت سوله استفاده شود با نگاهی اجمالی به لیست شرکت های سوله سازی در می یابیم که تعدادی از این مجموعه ها امکان ساخت سازه ای با کیفیت عالی و مطلوب را ندارند چرا که علاوه بر اینکه دانش جامع و کاملی در این زمینه ندارند تجهیزات و ماشین آلاتشان هم مبتدی و قدیمی است .

سوله ساز برای افزایش مقاومت سازه های خود از پیچ و مهره به جهت اتصال قطعات سازه استفاده می کند , داشتن هزینه ی پایین در کنار سرعت بخشی به کار نصب و نیز داشتن مقاومت بالا در برابر انواع خوردگی و آتش سوزی ها ، از جمله عوامل تاثیر گذاری برای رونق پیدا کردن اسکلت های پیچ و مهره ای برای ساخت و اتصال انواع سوله ها شدند. به گونه ای که در حال حاضر بیشترین استفاده در اتصال اجزای گوناگون سوله را پیج و مهره ها دارند. که در کنار آن ها روش جوشکاری و استفاده از ماشین های دوخت و مونتاژ نیز در حال استفاده هستند.

سرعت سوله سازی در تهران و سایر شهرهای صنعتی همچون اصفهان بسیار افزایش یافته و استفاده از این سازه های فلزی بسیار فراگیر شده سوله سازی در اصفهان عمدتا به جهت نصب در شهرک های صنعتی ساخته می شود و به همین دلیل هم کیفیت سازه از اهمیت بالایی برخوردار است .

 



:: برچسب‌ها: سوله سازی , سوله سازی در تهران , سوله سازی در اصفهان , سوله ساز , تجهیزات سوله سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

خرید سوله 

همان گونه که اشاره شد طراحی سوله ها امری بسیار حساس و علمی است که باید صرفا به وسیله ی مهندسین این امر با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند : ابعاد و اندازه طول و عرض و ارتفاع سوله و دهانه، میزان تراکم خاک، میزان انواع بارهای وارده بر سوله، میزان فوندانسیون مناسب برای کار کردن در پیکره سوله و محاسبه بار دینامیکی انواع جرثقیل ها و … به عنوان مهم ترین عوامل دخیل در ساخت سوله ها انجام بپذیرد.

خرید سوله در شهرک صنعتی با هدف ساخت مراکز صنعتی همچون کارخانه ها , انبارها , سردخانه ها و .. صورت می پذیرد به همین دلیل هم فروش سوله در شهرک صنعتی رواج پیدا کرده است و در شهرهایی چون کرمان , اصفهان , تهران و .. بسیار فراگیر شده است فاکنور مهمی که درروش ساخت سازه تاثیر گذار است نوع آب و هوا و منطقه ی احداث و نصب سازه است به طور مثال خرید سوله در کرمان که به منظور استفاده در گاوداری ها , مرغداری ها , مکان های ورزشی و .. صورت می گیرد با خرید سوله در اصفهان و یا تهران متفاوت است این تفاوت ها شامل قیمت , میزان انسجام , فونداسیون و .. است .

برای خرید سوله باید به نکاتی توجه کرد یکی از این نکات میزان بودجه و سرمایه ای است که قرار است در این مورد صرف شود مورد بعدی نوع کاربرد سوله اینکه سازه برای استفاده در مراکز صنعتی تولید می شود و یا مراکز ورزشی و تولیدی ها و ..

هزینه ساخت سوله 

هزینه ساخت سوله و فونداسیون آن بر اساس تناژ میلگرد و حجم بتن محاسبه می شود که دوباره ارتباط مستقیم با نقشه طراحی شده پیدا می کند و گاها تا بیشتر از 3 برابر در نقشه های مختلف متفاوت است.

هزینه اجرای پوشش سقف بر اساس نوع پوشش و کیفیت مصالح آن بر حسب متر مربع زیر بنا متفاوت است.

معمولا جهت پوشش سقف از یک لایه ورق گالوانیزه ، یک لایه پشم شیشه و یک لایه توری مرغی و یا مصالح مشابه استفاده می شود که بسته به کیفیت مصالح مصرفی هزینه آن متغیر است.

 



:: برچسب‌ها: ساخت سوله , خرید سوله , خرید سوله در کرمان , هزینه ساخت سوله , فروش سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله

سوله ها در ابعاد و متراژهای گوناگونی ساخته می شوند که این بستگی به نوع نیاز و خواست خریدار است , کارفرما با تعیین انتظارات خود می تواند سازه متناسب با هدف و کاربریش تحویل بگیرد .

سوله و خصوصیات آن

سوله ها سازه هایی می باشند که از هر نظر با دیگر سازه ها متفاوت می باشد. سوله ها معمولا برای کار های صنعتی و بزرگ کاربرد دارند. قاب این نوع سازه ها معمولا با سایر سازه های دیگر متفاوت می باشد. سوله ها دارای ستون هایی با ابعاد بزرگ می باشند به همین دلیل برای اجرای انها از پروفیل هایی که در بازار هستند نمی توان استفاده کرد و باید جهت ساخت سوله ها اقدام نمود.

یکی از انواع سوله ها سوله فوق سبک صنعتی است , این نوع سوله ها که وزنی سبک و قیمتی مناسب ساخته می شوند در مواردی چون کاربری های صنعتی , تولیدی ها , سردخانه ها و انبارها و.. به کار گرفته می شوند .

سازنده سوله سبک با به کارگیری تکنیک های سبک سازی سوله می تواند سازه ای همانند سوله سبک قوسی طراحی نماید و آن را با دانش بالایی که در این زمینه دارد بسازد و به خریدارر تحویل دهد . خریداران در این میان می توانندسوله سبک دست دوم نیز تهیه کنند این در مواردی است که کیفیت سازه چندان مهم نباشد .

آنچه که در سوله ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است قیمت آن است , سوله ارزان بیش تر مورد استقبال قرار می گیرند البته قیمت پایین سازه نباید موجب کاهش کیفیت آن گردد .

نصب سوله

معمولاً اتصال اغلب قسمتهای یک سوله بوسیله پیچ و مهره و در مواردی نیز از طریق جوش انجام می‌گیرد. به دلیل اینکه تمامی قطعات سوله در کارخانه ساخت بالا ساخته می‌شوند و بیشتر اتصالات از نوع فلنجی بود معمولاً عملیات نصب در چند روز خاتمه می‌یابد و این امر باعث صرفه جویی فراوان در وقت و هزینه تمام شده می‌گردد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: خصوصیات سوله , نصب سوله , انواع سوله , سوله ارزان , سوله سبک , سوله سبک قوسی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله

سوله ها اجزای معینی را دارا می باشند و اجزای مختلف سوله معمولا توسط مهندسین تحت بررسی قرار گرفته و محاسبه می شوند. اجزای سوله شامل قسمت های زیر می باشد:

1.قاب خمشی که شامل یک تکیه گاه شامل تیر ها و خر پا ها و یا رفترها می باشد.

2.مهار های طولی که در واقع به شکل لوله و یا قوطی می باشند.

3.باد بند های سقف که جزو مهار های عرضی می باشند.

4.میل مهار ها

5.زد که نام دیگر آن پایه بوده و دارای دو اندازه ی ۶ یا ۷ متری در بازار موجود می باشد.

6.بادبند هایی که به صورت پروفیل معمولا مورد استفاده قرار می گیرند.

7.نبشی سینه بند

8.براکت هایی که برای انتقال بار مربوط به جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد.

9.پوشش های سقف

10.دیواره ها

انواع سوله

سوله ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند : سوله های نو و سوله های دست دوم

سوله های دست دوم را یا می توان خریداری نمود و یا اجاره کرد , اجاره سوله در مواردی که واحد اقتصادی و یا صنعتی موقتی است انتخاب خوبی است اما در هنگام اجاره و یا خرید سوله دست دو باید این نکته را مدنظر داشت که سازه سالم و مقاوم باشد هرگونهه پوسیدگی و یا خرابی قطعات سازه موجب هزینه های هنگفتی خواهد شد .

مرکز فروش سوله دست دوم ما در اهواز اقدام به فروش سوله دست دوم در حد نو می کند که هم از لحاظ ظاهری شکیل و سالم است و هم از لحاظ فنی .

به دلیل گرمسیر بودن مناطقی چون اهواز فروش سوله دست دوم اهواز با مناطق سردسیر متفاوت است در مناطق گرمسیر نور خورشید و پوسیدگی های احتمالی از این جهت در نظر گرفته می شود و در مناطق سردسیر بار برف و یا تگرگ و..

سوله دست دوم ارزان را می توان از شرکت هایی که تجربه و دانش کافی در این زمینه دارند خریداری کرد , سوله دست دوم آماده از لحاظ زمانی بسیار به صرفه است و در مدت زمان کوتاهی آماده بهره برداری می گردد .

 


:: برچسب‌ها: خرید سوله , سوله دست دو , اجاره سوله , فروش سوله , سوله دست دوم اهواز ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

 

 سوله دست دوم

سوله یا سوله دست دوم یا سوله دمونتاژ یک سازه عظیم از جنس فولاد میباشد که با استفاده از نرم افزار های مهندسی تحت نظر کارشناسان سوله ساز و نرم افزار به وسیله پیچ و مهره ساخته میشود معمولا صنعتگران و کسانی که نیاز به راه اندازی کسب و کار خود در حوزه صنعت را دارند از سوله دست دوم در حد نو  و یا سوله نو استفاده میکنند.سوله ها با توجه به نیاز و استحکام در برابر فشار های وارده ساخته و عرضه میشود .

قیمت سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم برای تعدادی مقرون به صرفه می باشد که به تازگی وارد کسب کار شده اند و صنعتی را راه اندازی کرده اند.

در میان انواع مختلفی که برای سوله های دست دوم شناخته می شود؛ سوله های خرپایی مدرن ترین نوع سوله ها می باشند چرا که بیشتر مراحل ساخت و طراحی ان به وسیله نرم افزار صورت می گیرد. و به همین دلیل لقب سوله های دست دوم نیاز روز را به خود گرفته اند.

از این نوع سوله در ساخت هایی با دهانه های گسترده استفاده می شود. از این سوله در سایر شرکت های معتبر بویینگ و یا ناسا استفاده می شود. این سوله ها در مقایسه با سایر سوله های استفاده شده به صرفه تر می باشد چرا که دارای قیمتی کم، کیفیت ومقاومت بالا و امکان طراحی دلخواه وگسترش طول دهانه درآن وجود دارد.

به دلیل کاهش قیمتی که به خاطر کم کاربرد بودن فولاد در این سازه ها دارد، می توان از آن ها به عنوان سوله دست دوم ارزان نیز یاد کرد.

خرید سوله دست دو از آن دست از معاملاتی است که به دلیل حساس بودن محاسبه و ساخت سوله ها بایستی به میزان زیادی به آن توجه کنیم و حتما سوله های دارای دفترچه محاسبه را از مرکز فروش سوله دست دوم خریداری نماییم. و یا حتی الامکان سوله دست دوم در حد نو را خریداری کنیم.

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت سوله دست دو , سوله دست دو , سوله دست دوم در حد نو , فروش سوله دست دو , سوله , فروش سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله ارزان

امروزه با گسترش صنعت سوله سازی در ایران، همگام با سایر نقاط دنیا می توان به این مورد رسید که استفاده از این سازه ها به دلیل توجیه اقتصادی زیادی که در مراحل ساخت و اجرا و حتی بهره برداری از آن ها وجود دارد؛ مورد استقبال کاربران از آن ها قرار گرفته است که هر روزه میزان این استفاده در حال افزایش می باشد.

در اثنای بحث مرتبط با سوله ارزان می توان به وجود امکان ساخت نوعی از سوله های موسوم به سبک نیز اشاره کرد که هزینه ساخت سوله سبک خود به دلیل حجم کمی از فولاد به کار رفته در آن ها؛ کاهش یافته و در عین داشتن انسجام بالا، به عنوان بهترین سازه ها برای بهره برداری های صنعتی و غیر صنعتی مطرح می شوند.

همچنین در راستای توجیه مقرون به صرفه بودن ساخت سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی و ... می توان به این مورد اشاره کرد که ساخت این سوله ها به این دلیل که قابلیت گستردگی بار بر روی زمین را دارند، میزان مصرف بتن و فولاد برای ساخت پیکره ی آن ها به حداقل ممکن رسیده و در مواردی به کاهش درصدی نسبت به سازه های قدیمی ترو سنتی می رسد.

سبک ساخت سوله سبک قوسی و نیز سوله فوق سبک صنعتی به گونه ای است که علی رغم داشتن استحکام زیاد برای تحمل بارهای جانبی مانند بار برف و زلزله و باد و …،پوشش های سقف ودیواره هارا در دورن خودش جای داده و همین امر به صرفه ی اقتصادی آن ها در قیاس با سازه های سنتی افزوده است.

در راستای توضیح قابلیت ساخت سوله سبک و ارزان در زمانی بسیار اندک، باید اشاره کرد که با پیش آمدن شرایط اجرای ۱۰۰۰ متر مربع در ده روز توسط سازنده سوله سبک، این امکان را برای کارفرمایان و صاحیان مشاغل صنعتی به وجود آورده است که برای بهره برداری از پروژه های خود حداقل زمان ممکن را صرف کنند.

سوله های یو بی ام نیز در لیست سوله ارزان قرار می گیرند. ولی به دلیل این که در کاربری آن ها محدودیت وجود دارد شاید نتوانند نیاز صاحبان برخی مشاغل را مرتفع نمایند. که در این صورت یعنی عدم استفاده از این سوله ها ، استفاده از انواع سوله های خرپایی توصیه خواهد شد.

در کنار وجود انواع سوله سبک ، سوله های تیر ورقی نیز در نتیجه کاربرد زیاد فولاد در آن ها از شمار سوله ارزان خارج شده و نیز به دلیل سنتی بودن و داشتن عیوبی که در ساخت سوله های مدرن رفع شده اند، به طور کلی از دایره استفاده محدودی پیدا کرده اند.

 

 



:: برچسب‌ها: سوله ارزان و سبک , سوله سبک خرپایی , سوله سبک قوسی , هزینه ساخت سوله , سوله سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

 سوله سبک

امروزه ساخت سوله سبک و ارزان جای ساختمان های سنگین و پر هزینه را برای انجام فعالیت ها گرفته است و میزان این استقبال به صورت چشمگیری در حال توسعه می باشد به گونه ی که می توان ادعا کرد حتی بسیاری از صنعتگران استفاده از سوله سبک دست دوم را به ساخت ساختمان ها ترجیح می دهند.

یکی از عمده ترین دلایل این استقبال علاوه بر سرعت در ساخت این سازه ها، مقرون به صرفه در آمدن قیمت هر متر مربع سوله سبک برای صنعتگران می باشد.

سوله ها به سه نوع کلی تقسیم می شوند: سوله خرپایی، سوله ها یو بی ام و سوله های تیرورقی.

هر کدام از این سوله ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. سوله های تیر ورقی اولین نوع سوله ها می باشند که از دیگر سوله ها قدیمی تر بوده و با روش سنتی ساخته و نصب می شوند . این سوله ها از ورق های فولادی ساخته می شوند و اتصالات و اجزای آن به وسیله ی پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند. این نوع سوله به دلیل معایبی که دارا است در صنعت امروز طرفدار چندانی ندارد.

سوله های یو بی ام نیز همانند تیر ورقی از ورق های فولاد ساخته می شود. این نوع سوله در برابر بار های جانبی و مرده مقاومت بالایی دارند و اجزای آن به وسیله ی پیچ و مهره اتصال می یابند.

در میان سوله ها سوله سبک خرپایی معایب تمامی سوله ها را پوشش می دهند. سوله های خرپایی از قوطی های پروفیل تشکیل می شوند و دارای وزنی کم هستندو علی رغم وزن کمی که دارا می باشند مقاومت بسیار بالایی دارا هستند و دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

هزینه ساخت سوله سبک متناسب با ابعاد سوله و محل نصب آن مشخص می‌شود. برای تعیین ابعاد نیز باید مشخص شود که سوله را برای چه کاربردی می‌خواهید. البته ابعاد استاندارد باید توسط مهندس سازنده سوله سبک تایید شود؛ چرا که این ابعاد می‌بایستی توسط فاکتورهای مهم مد نظر قرار گیرند تا سوله سبک کار شده اشکالی نداشته باشد و لطمه‌ای به کاربرد آن وارد نشود.

نتیجه گیری:

سوله سبک را به عنوان سازه بیشتر ساختمان‌ها با کاربردهای متنوع می‌توان استفاده کرد.

قیمت سوله فوق سبک صنعتی و غیر صنعتی در مقایسه با سایر سازه های مشابه خود ارزان‌تر می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: سازنده سوله , هزینه ساخت سوله , سوله خرپایی , قیمت سوله , سوله سبک دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله ارزان

امروزه با گسترش صنعت سوله سازی در ایران، همگام با سایر نقاط دنیا می توان به این مورد رسید که استفاده از این سازه ها به دلیل توجیه اقتصادی زیادی که در مراحل ساخت و اجرا و حتی بهره برداری از آن ها وجود دارد؛ مورد استقبال کاربران از آن ها قرار گرفته است که هر روزه میزان این استفاده در حال افزایش می باشد.

در اثنای بحث مرتبط با سوله ارزان می توان به وجود امکان ساخت نوعی از سوله های موسوم به سبک نیز اشاره کرد که هزینه ساخت سوله سبک خود به دلیل حجم کمی از فولاد به کار رفته در آن ها؛ کاهش یافته و در عین داشتن انسجام بالا، به عنوان بهترین سازه ها برای بهره برداری های صنعتی و غیر صنعتی مطرح می شوند.

همچنین در راستای توجیه مقرون به صرفه بودن ساخت سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی و ... می توان به این مورد اشاره کرد که ساخت این سوله ها به این دلیل که قابلیت گستردگی بار بر روی زمین را دارند، میزان مصرف بتن و فولاد برای ساخت پیکره ی آن ها به حداقل ممکن رسیده و در مواردی به کاهش درصدی نسبت به سازه های قدیمی ترو سنتی می رسد.

سبک ساخت سوله سبک قوسی و نیز سوله فوق سبک صنعتی به گونه ای است که علی رغم داشتن استحکام زیاد برای تحمل بارهای جانبی مانند بار برف و زلزله و باد و …،پوشش های سقف ودیواره هارا در دورن خودش جای داده و همین امر به صرفه ی اقتصادی آن ها در قیاس با سازه های سنتی افزوده است.

در راستای توضیح قابلیت ساخت سوله سبک و ارزان در زمانی بسیار اندک، باید اشاره کرد که با پیش آمدن شرایط اجرای ۱۰۰۰ متر مربع در ده روز توسط سازنده سوله سبک، این امکان را برای کارفرمایان و صاحیان مشاغل صنعتی به وجود آورده است که برای بهره برداری از پروژه های خود حداقل زمان ممکن را صرف کنند.

سوله های یو بی ام نیز در لیست سوله ارزان قرار می گیرند. ولی به دلیل این که در کاربری آن ها محدودیت وجود دارد شاید نتوانند نیاز صاحبان برخی مشاغل را مرتفع نمایند. که در این صورت یعنی عدم استفاده از این سوله ها ، استفاده از انواع سوله های خرپایی توصیه خواهد شد.

در کنار وجود انواع سوله سبک ، سوله های تیر ورقی نیز در نتیجه کاربرد زیاد فولاد در آن ها از شمار سوله ارزان خارج شده و نیز به دلیل سنتی بودن و داشتن عیوبی که در ساخت سوله های مدرن رفع شده اند، به طور کلی از دایره استفاده محدودی پیدا کرده اند.

 

 



:: برچسب‌ها: سوله ارزان و سبک , سوله سبک خرپایی , سوله سبک قوسی , هزینه ساخت سوله , سوله سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله دست دو

سوله ها به طور کلی در سه نوع تولید و به فروش می رسند :

•سوله خرپایی 

•سوله تیرورقی

•سوله یو بی ام 

سوله های خرپایی بهترین نوع سوله ها در میان انواع دیگر می باشند که بدون محدودیت در ساخت می توانند برای انواع مشاغل و کاربردها مورد استفاده قرار بگیرند و با توجه به استقبال مردم ، فروش سوله در نوع سوله سبک و فوق سبک آن ها نیز متداول شده و هزینه ی کمی را با توجه به داشتن امکانات و مزایای زیاد در عین منسجم بودن در برابر شرایط جوی و بارهای وارده گوناگون، برای استفاده کننده از آن ها در بردارد.

سوله فروشی در کرج وجود دارد که بسیار مستحکم و منسجم هستند و در مقابل حوادث احتمالی مقاومت کافی را دارند این سوله ها را می توان به صورت نقد و یا اقساط تهیه نمود شرکت های محدودی هم اقدام به فروش سوله اقساطی می کنند که شرایط و ضوابط خاص خود را دارد .

مجموعه ما هم اقدام به فروش سوله دست دو می کند و هم سوله نو . خرید و فروش سوله نو مزایای مختص خود را دارد , کیفیت بالای این نوع سوله ها مورد توجه است و اما سوله های دست دوم هم قیمت نسبتا پایین تری دارند و هم به سرعت آماده و نصب می گردند .

مزیت ها خرید سوله دست دوم نسبت به طراحی یا تولید سوله نو چیست ؟

سوله های کارکرده یا دمونتاژ برای خطوط تولیدی ای مناسب است که در درجه اول نمی خواهند هزینه بالاتری پرداخت کرده و کیفیت سوله خیلی مهم نمی باشد

۱. قیمت فروش بسیار مناسب تر از طراحی و ساخت سوله نو

۲. زمان کمتر برای مونتاژ شدن و استفاده برای راه اندازی واحد صنعتی با استفاده از سوله دست دوم

۳. دارای حق انتخاب سوله ( از لحاظ دهانه و یا قوسی بودن سقف سوله نسبت به نیاز) 

 



:: برچسب‌ها: سوله دست دوم , سوله نو , خرید سوله , فروش سوله , ساخت سوله , سوله فوق سبک ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

قیمت سوله سازی

سازنده سوله بعد از دریافت سفارش ساخت از مشتری، می تواند با در نظر گرفتن عوامل موثر بر تولید سوله و نیز امکانی که برای استفاده از تجهیزات سوله سازی برای وی وجود دارد؛ اقدام به ساخت سوله نماید.

برای سفارش ساخت سوله ها در حال حاضر تعداد زیادی از لیست شزکت های سوله سازی وجود دارد که فرد بایستی با تحقیق در مورد نحوه عملکرد آن ها؛ تصمیم به سفارش ساخت بگیرد. 

مهم ترین عوامل مد نظر سوله ساز برای ساخت انواع سازه ها به عنوان مثال در سوله سازی در تهران و یا سوله سازی در اردبیل یا هر کجای دیگر را، در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

فاکتورهای موثر در قیمت سوله سازی

وزن سازه: که براساس اندازه دهانه سوله و نوع کاربری و منطقه نصب سوله متغیر است که باعث تغییر قیمت سوله می شود

تغییر قیمت فولاد:

 قیمت فولاد به صورت جهانی تغییر می کند و کارخانه ها براساس قیمت روز اقدام به خرید می کنند که این موضوع باعث نوسان قیمت سازه ها می شود که اغلب فولاد st37 به کار برده می شود.

طراحی سوله

طراحی سوله ها مختص مشتری خاص است و می توان ویژگی های دیگری را به آن اضافه کردکه وجود افراد متخصص در این زمینه باعث کاهش هزینه های ساخت می شود.

ابعاد 

اندازه، به طور خاص عرض و طول، به طور مستقیم بر هزینه هر متر مربع ساختمان های فلزی تاثیر می گذارد. به طور کلی هزینه صرفه جویی در هر متر مربع و افزایش در اطراف آستانه های مشابه بدون در نظر گرفتن هر عامل دیگر، رخ می دهد.

درها، پنجره‌ها، و عملکردهای دیگر

اجزای ساختمانی فلزی چیزی است که واقعا آشیانه هواپیما را از یک گاراژ یا کارگاه و یک ساختمان اداری متفاوت از فروشگاه ساخته است.

اگر شما به دنبال ذخیره سازی بیشتری هستید، یک بسته کامل طرح و ساخت ساختمان ممکن است همه چیزی که شما می‌خواهید، باشد. این طراحی ساده به احتمال زیاد هزینه کمتر از ساختمان فولادی بسیار سفارشی است، حتی اگر هر یک از ساختمان ها متراژ یکسان داشته باشد. اگر شما نیاز به درجه بالایی از سفارشی سازی دارید، مهم است که با تامین کننده خاص باشید. اطمینان حاصل کنید که شما از قبل چه می‌خواهید و اطمینان حاصل کنید که شخص فروش می داند طراحی شما یکی از مهم ترین عوامل در صرفه جویی در هزینه نهایی خود است.

 

 

 



:: برچسب‌ها: سوله , سوله سازی , قیمت سوله سازی , ساخت سوله در تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله دست دوم 

سوله یا سوله دست دوم یا سوله دمونتاژ یک سازه عظیم از جنس فولاد می باشد که با استفاده از نرم افزار های مهندسی تحت نظر کارشناسان سوله ساز و نرم افزار به وسیله پیچ و مهره ساخته میشود معمولا صنعتگران و کسانی که نیاز به راه اندازی کسب و کار خود در حوزه صنعت را دارند از سوله دست دوم و یا سوله نو استفاده می کنند . سوله ها با توجه به نیاز و استحکام در برابر فشار های وارده ساخته و عرضه می شود . قیمت سوله دست دوم برای کسانی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند بسیار مقرون به صرفه می باشد.

سوله به اقسام مختلفی تقسیم می شود که عبارتند از: سوله های پیش ساخته، سوله نو و سوله دست دوم که به آن دمونتاژ هم می گویند که از این نوع سازه ها در اجرای خط های تولید شرکت های بزرگ مثل کارخانجات تولید اتومبیل، مراکز جوجه کشی و مرغداری ها و حتی آشیانه های هواپیماها استفاده می شود.

در خرید سوله دست دو نیز باید این نکته را در نظر داشت که؛ مسلما سوله هایی که سال ساخت آنها جدید تر باشد قیمت های بالاتری را دارا می باشند سوله نیز عامل موثر دیگری است. هر چه سوله ی دست اول و یا دست دوم از اجزا و مصالح مرغوب تری ساخته شده باشد بر میزان قیمت فروش تاثیر گذاربوده و قیمتی بالا تر دارا است.

میزان تخریب سوله در سوله های دست دوم عامل بسیار موثری است. در صورتی که سال ساخت سوله برای سال های قدیمی تر باشد امکان این که تخریب زیادی را دارا باشد نیز زیاد است و در این صورت قیمت پایین تری دارد البته استثنایی که در رابطه با سوله دست دوم نیاز روز وجود دارد ایبن است که؛ در صورتی که در ساخت سوله از ابزار موغوبی استفاده شده باشد امکان تخریب کم تر است اما باز هم قیمت کمتری دارا است.

مرکز فروش سوله دست دوم یکی از جاهایی است که بایستی تمام اطلاعات لازم را در این رابطه به مشتری بدهد تا وی با اطلاعات کاملی اقدام به خرید این سوله ها نماید. 

سوله دست دوم آماده یکی از انواع سوله هایی است که در شمار سازه های فروش سوله دست دوم قرار می گیرد و می توان از مرغوب ترین آن ها سوله دست دوم اهواز را به مشتری معرفی کرد. که وی با اطمینان خاطر از کیفیت این سوله ها می تواند اقدام به خرید سوله دست دوم ارزان نماید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: سوله دست دوم , فروش سوله دست دوم , سوله سازی , سوله در اهواز , سوله کارکرده , سوله در حد نو ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

هزینه ساخت سوله 

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که ممکن است برای بهره برداران و یا افرادی که قصد ساخت سوله ها را برای کاربری های خود دارند؛ به وجود آمدن سوالاتی در رابطه با ساخت سوله و چگونگی محاسبه هزینه ساخت سوله می باشد.

در توضیح این مطلب باید بدانیم و توجه داشته باشیم که؛ هزینه ساخت سوله ها با هم متفاوت است و هر سوله بنا به روش ساختش و کارایی اش قیمت متفاوتی هم دارد عوامل بسیاری در این مورد دخیل هستند , در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شویم:

1.ابعاد سوله که شامل طول و ارتفاع آن است .

2.ابعاد دهانه ی سوله ها .

3.نوع منطقه جهت احداث سوله .

4.میزان مهارت تیم ساخت سوله .

5.نیروهای وارد بر سوله مثل نیروی باد یا زلزله .

6.بارهای وارد بر سوله مانند جرثقیل های موجود در سوله .

7.نوع متریال مصرفی در سوله اینکه از چه کیفیتی برخوردار است .

8.وزن فلز مصرفی در سوله که نسبت مستقیم با قیمت آن دارد .

9.و سایر عوامل این چنینی

تمامی این عوامل دست به دست یکدیگر می دهند و در نهایت قیمت ساخت سوله را در انواع کاربری ها تعیین می کنند.

 

هزینه ساخت فونداسیون سوله

هزینه ساخت فونداسیون سوله بر اساس توناژ میلگرد و حجم بتن محاسبه می شود که دوباره ارتباط مستقیم با نقشه طراحی شده پیدا می کند و گاها تا بیشتر از 3 برابر در نقشه های مختلف متفاوت است.

هزینه اجرای پوشش سقف بر اساس نوع پوشش و کیفیت مصالح آن بر حسب متر مربع زیر بنا متفاوت است.

معمولا جهت پوشش سقف در ساخت سوله مرغداری ، ساخت سوله ورزشی و ... از یک لایه ورق گالوانیزه ، یک لایه پشم شیشه و یک لایه توری مرغی و یا مصالح مشابه استفاده می شود که بسته به کیفیت مصالح مصرفی هزینه آن متغیر است.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توان به این نکته رسید که در مجموع با تمامی این شرایط ؛ ساخت سوله قیمت مناسب تری را به نسبت ساختمان سازه هایی با کاربری های مشابه دارد.

 


:: برچسب‌ها: ساخت سوله , سوله , سوله مرغداری , فوندانسیون سوله , دهانه سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله سازی



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1397 | نظرات ()